МАРКОВИ ПАРФЮМИ - Условия за обслужване
Вторник, 23.05.2017, 04:02

ГлавнаРегистрацияВход
Добре дошли, Гост · RSS · 

Меню:


Категории:


Анкета:

Оценете моя сайт
Общо отговори: 13

Календар:
«  Май 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архив:


 Условия за обслужване

Условия за обслужване


Уважаеми посетители, моля прочетете и се запознайте с нашите Условия за обслужване на Онлайн магазин "Парфюми и Био продукти".

1.За настоящите условия на обслужване

Тези Условия за обслужване регламентират отношенията между магазин "Парфюми и Био козметика" (магазин) и потребителите на услуги, предлагани от "Парфюми и Био продукти". Те обвързват всички потребители. С разглеждането на страниците, натискането на обектите или връзките, разположени на страниците на jena.ovo.bg, Вие се съгласявате, приемате и се задължавате да спазвате тези Условия за обслужване. 

"Парфюми и Био продукти" е онлайн магазин, находящ се на територията на Република България, със седалище и адрес гр. Плевен, ж.к. "Дружба", бл. 328, ап. 5, ет. 2. Продуктите на магазина можете да намерите единствено през интернет, на адрес http://jena.ovo.bg/.

2.Ние ще се грижим за поверителноста на вашите данни

За да Ви обслужваме и изпълняваме Вашите поръчки е необходимо да въведете следните данни: 

 - име и фамилия
 - e-mail
- телефон за връзка
- адрес за доставка
- пощенски код
 - skype (по желание)

В последствие имате възможност да коригирате данните си от Вашият личен профил.

Част от данните Ви (телефон, скайп (skype), пощенски код) не се записват никъде на нашият сървър на сайта Jena.ovo.bg и на магазина "Парфюми и Био продукти", поради което се въвеждат всеки път при всяка нова поръчка, направена от Ваша страна. Skype и телефон могат да се въведат и еднократно, като за целта се обменя пълномощно между скайпа на магазина ( скайп - parfumi_i_bio_produkti) и вашият скайп.

Данните, които ще получим при поръчката, регистрацията или разглеждането на страниците, ще бъдат използвани единствено за Вашето обслужване – приемане и изпълнение на поръчки, Абонамент за новини (RSS), връзка с Вас в случай на проблеми, свързани с поръчката и подобряване на обслужването на "Парфюми и Био продукти". Ние гарантираме, че тези данни няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните. Потребителите, абонирани за RSS (Абонамента за новини), могат да прекратят абонамента си по всяко време.
Вашият потребителският профил може да бъде изтрит от системата на "" заедно с прилежащите към него данни при желание от Ваша страна.

3.Поръчката

Поръчките се приемат 24 часа в денонощието, също и в почивните дни и в дните на официалните празници. В процеса на поръчка, Вие имате възможност да видите продуктите, които купувате и техните цени, Вашите имена, e-mail, телефон, адрес, пощенски код, начинa на доставка и начина на плащане. Поръчките, направени през почивните дни, уйкендите (съботните и неделните дни) или часовете между 12:00ч. и 07:00ч. се обработват на следващият ден след получаване на плащането. Всички останали поръчки се обработват веднага след получаване на плащането. Състоянието на текущата и на предишните поръчки (важи само за регистрирани потребители), можете да следите във Вашия личен профил на нашият сайт.

4.Цените

Крайната цена на поръчката е сума от цените на поръчаните продукти и цената на доставката. Всички цени са в лева и са с включен ДДС.

5.Проблеми при изпълнение на поръчката

Изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини: 

 1. Въпреки че правим всичко възможно да имаме всички продукти в наличност и да обновяваме в магазина наличностите, е възможно някой от поръчаните продукти да не е наличен; в този случай ще се свържем с Вас в най-кратък срок. 
 2.  Не е извършено плащане или има забавяне на плащането от страна на потребителя, ако е избрал плащане с карта.
 3.  Посочили сте грешни или непълни данни за доставка -  имена, адрес, телефон, пощенски код.
При несъответствие между получените и поръчаните продукти или възникване на проблем по наша вина, ще поемем разходите по последващо изпращане на поръчката. При възникване на проблеми с доставката не по вина на "Парфюми и Био продукти", последващо изпращане на поръчката ще бъде за Ваша сметка. 

6.Плащане

1. Сумата се заплаща през PayPal чрез кредитни и дебитни карти, в това число и Мастеркард , Маестро , Виза и Виза електрон.

Внимание! Всички плащания с карти се оперират от Paypal. Данните на Вашата карта не се въвеждат никъде на страниците на "Парфюми и Био продукти".

Следвайки етапите на поръчката, изберете от меню "начин на плащане" - "плащане чрез PayPal". Кликнете на "завършване на поръчката". Поръчката ще бъде изпълнена след получаване на плащането. При доставка на стоката не дължите нищо на куриера.


2. Сумата се заплаща с банков превод. Срокът на доставката започва да тече след получаване на превода.

Банка: UniCredit Bulbank

IBAN: BG18UNCR70001519543352 (Валута BGN)

Получател: Надежда Иванова

Основание за плащане: Номер на поръчката.

Разходите по преводите, направени в банка са за сметка на подателят.

Следвайки етапите на поръчката, изберете от меню "начин на плащане" - "плащане чрез банков превод". Кликнете на "завършване на поръчката". Поръчката ще бъде изпълнена след получаване на плащането. При доставка на стоката не дължите нищо на куриера.


3.Плащане с пощенски запис

 
За целта е необходимо да изпратите пощенски запис на адреса на "Парфюми и Био продукти" (гр. Плевен, ж.к. "Дружба", бл. 328, ап. 5, ет. 2, п.к. 5800), лице за получаване на записа Надежда Николаева Иванова.

Следвайки етапите на поръчката, изберете от меню "начин на плащане" - "пощенски запис". Кликнете на "завършване на поръчката". Поръчката ще бъде изпълнена след получаване на плащането. При доставка на стоката не дължите нищо на куриера.

7.Доставка и получаване на продуктите

 Доставка на адрес: избира се в процеса на поръчка след попълване на точен адрес, имена, пощенски код, предпочитана дата на доставка и допълнителни инструкции. Стоката се доставя от куриер на "Парфюми и Био продукти" и от куриер на куриерските фирми Еконт, Европът 2000 или Лео Експрес.

Важно!!!

Проверка при доставка 

Внимание! 
След като получите пратката, при самото получаване, задължително я отворете, преди куриерът да си тръгне. В случай че констатирате повреда в опаковките на продуктите или друго увреждане на стоката при транспортиране, изискайте от куриера протокол за увредена пратка!


8.Отказ от поръчка и връщане

Можете да върнете закупените от нас продукти в рамките на 7 работни дни от датата на закупуването им при следните проблеми: 
    
  1. дефекти на стоката;
  2. несъответствие с обявения размер;
  3. несъответствие с обявената търговска марка.
  4. констатирани липси;
След проверка от наша страна и установяване на заявените от Вас проблеми, ще имате възможност да избирате между заменяне на стоката с друга (на същата цена и със същото качество) и отбив от цената.

Адрес за връщане на продуктите:
гр. Плевен, ж.к. "Дружба", бл. 328, ап. 5, ет. 2, п.к. 5800

Важно!!! Рекламации се приемат и проверяват само ако е спазено правилото за проверка на стоката в момента на получаване от куриера.

9.Съдържание и авторски права

Всички материали (текстове, изображения) са собственост на Jena.ovo.bg и на "Парфюми и Био продукти".  Всички права са запазени. Никаква част от съдържанието на сайта не може да бъде копирана, публикувана или възпроизвеждана под каквато и да е форма без изричното съгласие на Jena.ovo.bg и "Парфюми и Био продукти".

10.Рекламации и въпроси към нас

Моля, свържете се с нас на телефон +359 876/ 169 - 124  , за да обсъдим всякакви въпроси, свързани с продуките или услугите, предоставяни от "Парфюми и Био продукти".
Copyright MyCorp © 2017

Вход:


Търсене:



Покана:


Споделяне:
 
   




 
Coffee Lucky EdelweissBG

Мини-чат:


200



Създайте безплатен уеб сайт с oVo